Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014

Ας γνωριστούμε...

Το όνομά μου είναι Μάνος,έχω 2 μεγαλύτερες αδερφές,είμαι 25 ετών,δουλεύω στην εταιρία του πατέρα μου και από μικρός ήθελα να γίνω ηθοποιός γιαυτό και σπούδασα πολιτικών έργων υποδομής στο Τ.Ε.Ι. Θεσσαλονίκης-WAIT WHAT???-Καταλαβαίνω την απορία σας αλλά στην χώρα που ζούμε τα όνειρα πρέπει να πεθάνουν και την θέση τους να πάρουν ρεαλιστικοί στόχοι και προσδοκίες.Δυστυχώς στην Ελλάδα το εκπαιδευτικό σύστημα είναι δεκαετίες πίσω μη δίνοντας έτσι τις κατάλληλες ευκαιρίες στους κατάλληλους ανθρώπους.Όχι πως θα γινόμουν τεράστιος ηθοποιός αλλά θα προτιμούσα να κάνω κάτι που το κάνω κέφι και μ'αρέσει.Όπως και να έχει θα επιστρέψουμε στο συγκεκριμένο θέμα κάποια άλλη στιγμή.Επίσης είμαι μεγάλος φάν κινηματογραφικών ταινιών,τηλεοπτικών σειρών (αποκλειστικά Αμερικανικών) και των Anime (Ιαπωνικά κινούμενα σχέδια)-γενικά ο,τι έχει σχέση με Ιαπωνική κουλτούρα το λατρεύω (ναι και το sushi)-Αυτά βέβαια είναι λίγα από τα πράγματα που με χαρακτηρίζουν καθώς σαν άνθρωπος είμαι πολύ πιο πολύπλοκος όπως όλοι μας βέβαια και ελπίζω να φανεί μέσα από τις αναρτήσεις μου και φυσικά τις αναρτήσεις των φίλων μου διότι και αυτοί είναι ένα κομμάτι του εαυτού μου και κατ'επέκταση της προσωπικότητάς μου!
Αυτή ήταν μόλις η πρώτη μέρα της γνωριμίας μας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου