Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2014

Το πρώτο άρθρο


  Θέλω για αρχή να χαιρετήσω από την μεριά μου τους αναγνώστες αυτού του blog.
Είναι το πρώτο μου άρθρο και θα ακολουθήσουν πολλά. Θα αναφερθώ σε πολλά θέματα αλλά περισσότερο σε θέματα που είμαι γνώστης και έχω άποψη με βάσεις αφού γενικότερα είμαι ανήσυχος και απόλυτος σαν άνθρωπος (να αποφεύγετε τέτοιους τύπους).
    Θα ήθελα να αναφέρω ότι τα blogs ξεφυτρώνουν σαν τους κλαρινογαμπρούς (δημιουργούνται με τρελό ρυθμό). Οι περισσότεροι είναι ενθουσιασμένοι όπως και τα δύο φιλαράκια μου από την φήμη των blogs αλλά δημιουργούνται για να διασκεδάσουν να σχολιάσουν και να προσφέρουν <<ίσως>> κάποια γνώση που πηγάζει από εμπειρίες και υποκειμενικές απόψεις. Φυσικά είναι δεκτή η κάθε άποψη και σχόλιο..
    Αφού σήμερα θα μιλήσουμε γενικότερα χωρίς συγκεκριμένο θέμα θέλω να σας παρακινήσω ακόμη περισσότερο να ασχοληθείτε με τον κόσμο της τεχνολογίας και του διαδικτύου.
Φαντάζομαι ότι όλοι έχουμε κάποιον συγγενή, φίλο ή σύντροφο που μας ''πρήζει'' να ζήσουμε και να ξεκολλήσουμε από το διαδίκτυο, τον υπολογιστή τα tablet και τα smartphones.

Ε ΛΟΙΠΟΝ ΠΕΙΤΕ ΟΧΙ, ΣΠΑΣΕ, ΠΑΡΑΤΑ ΜΑΣ!!

Είναι ωραίο να ''λιώνεις'' στο facebook, στις σειρές, στις ταινίες, στα blogs και σε πολλά άλλα που θα αναφερθώ αργότερα. Είναι απόλαυση αυτή η δυνατότητα να έχεις συνεχή πρόσβαση και τέτοιες δυνατότητες σαν χρήστης σε αυτά που σου αρέσουν. Στο κάτω κάτω όλο το μέλλον θα βασίζεται σε αυτά. Δεν θα αναφερθώ σήμερα σε αυτά που αρέσουν σε εμένα αλλά θα προτείνω σε εσάς να κάνετε αυτά που απολαμβάνετε χωρίς δεύτερη σκέψη. 
   Ε λοιπόν παραγγείλετε μία πίτσα γίγας απόψε (φάτε την όλη) και δείτε ταινία.
Από τις επόμενες ημέρες ξεκινάνε πολύ αυστηρά προγράμματα διατροφής και γυμναστικής...

    Δεν θα αναφέρω το όνομα μου γιατί μου αρέσει πού η ιδέα του μυστηρίου.
Ελπίζω να δημιουργήσετε μία εικόνα για εμένα στην φαντασία σας σαν ένα χοντρό, άσχημο, κομπλεξικό, αγράμματο απόλυτο τύπο που θα διαβάζετε τα άρθρα μου γιατί θα είναι ενδιαφέρον (και θα ξεστραβωθείτε).

Αυτό αρκεί....     

Ευχαριστώ τους αδερφούς μου Μάνο και Dodo για την πρόσκληση στο προσωπικό τους blog...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου